יתרונות של בניה קלה

היחידה בנייה קלה מאוחדת

בגלל העלייה במחירי הנדל"ן, עלויות בנייה וזמן רב שיש להמתין עד שהמבנה יהיה מוכן, רבים פונים לאפשרות שרק מתפתחת והיא בניה קלה.

ישנם יתרונות רבים בבניה הירוקה כגון חסכון רב בזמן שהוא משמעותי מאוד ועשוי לחסוך כסף רב בשכירות דירה עד תום הבנייה, מה שמוכר למי שבחר לבנות בבניה הקונבנציונאלית.

יתרון נוסף, הוא כוח אדם שהוא משאב כספי משמעותי בבניה הקונבנציונאלית בבטון ובחומרים הכבדים יותר.

ניתן להתגמש ולתכנן את הבית, מבלי צורך בשבירת קירות, מה שגורם לאנשים רבים לבחור באופציה של הבנייה הקלה על פני הבניה המסורתית.

שימוש בבניה בחומרים קלים ואיכותיים שבהם משתמשים בבניה הירוקה, הקלה כגון: עץ, פלדה, אלומיניום וכדומה.

היחידה בנייה קלה

מתוך אתר:

www.the-unit.co.il/בניה-קלה/

בנייה קלה – שמירה על איכות הסביבה

יש לציין, כי שיטת בנייה קלה, שומרת היטב על איכות הסביבה, היות והיא אינה גורמת ללכלוך ורעש ואין בה כמעט אבק בניה כמו בבניה המסורתית.

השלד עשוי מפלדה וכן, את השלד של המבנה מייצרים מפעל ואז משנעים אותו לאתר הבניה.

ישנם לקוחות שיעדיפו קונסטרוקציה מעץ, אך יש להתייעץ תחילה עם האדריכל, היות ובישראל ישנה לחות גבוהה ולכן, שימוש בשלד העשוי פלדה הוא עדיף יותר.

כמו כן עומסי הבנייה חזקים ועמידים יותר, כאשר השלד עשוי מפלדה.

יתרון בולט נוסף בשיטת בניה קלה הוא הבידוד, היות ובבניה מסוג זה, ניתן לבנות קירות בעל ערך בידוד משופר.

יש למצוא אדריכל וקבלן המתמחה שנים בבנייה הקלה, מה שיגרום לתוצאות מעולות של מבנה יציב, מבודד שחוסך הן באנרגיה, והן בזמן ובכסף.

התאמה מובהקת של שיטת הבנייה הקלה למזג האוויר הישראלי

חשוב לציין, כי בניה קלה, טומנת בחובה המון יתרונות, למשל שימוש בפאנלים מבודדים בגגות, אשר מעניקים בידוד תרמי, הם חזקים וקלים להפליא, מה שאינו יוצר עומסים בגג המבנה.

הבידוד המושלם והאופטימאלי בשיטת בניה זו, מעניקים אקוסטיקה מעולה ובידוד תרמי, מה שמשתלב היטב ע תנאי האקלים האופייניים בישראל.

גם מבחינת בטיחות בזמן רעידות אדמה, המבנה המומלץ ביותר  במקרה ותתרחש רעידת אדמה, מה שהסיסמולוגים  צופים בשנים הקרובות בישראל.