לוודא שהגור שלך מרגיש בבית עם באלו פנסיון לכלבים

באלו פנסיון לכלבים

בטיחות קודמת לכול

כשזה מגיע להכנסת הגור שלך לבית מלון, הבטיחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך. לכן באלו פנסיון לכלבים נוקטת בכל אמצעי הזהירות הדרושים בכל הנוגע להבטחת בטיחות הגור שלך. כל אנשי הצוות מאומנים בעזרה ראשונה לכלבים והחייאה, והמתקן מפוקח 24/7 על ידי מצלמות ואזעקות. יתר על כן, המתקן עצמו מתוכנן לבטיחות מיטבית. אין פינות או קצוות חדים על רהיטים, כמו גם אין חומרים מסוכנים כמו חומרי ניקוי או כימיקלים שעלולים להזיק לגור.

באלו פנסיון לכלבים

מתוך אתר באלו פנסיון לכלבים: https://www.balu-dogs.co.il/

לינה נוחה

באלו פנסיון לכלבים מבינים עד כמה נוחות יכולה להיות חשובה כשמדובר בגורים המתרחקים מהבית. זו הסיבה שהם מספקים מקומות לינה נוחים לכל גורי האורחים שלהם, כולל מיטות, שמיכות, צעצועים וחטיפים – כל מה שצריך כדי להבטיח שהם ירגישו כמו בבית! בנוסף, כל חדרי השינה מנוקים באופן קבוע לאורך כל היום על מנת להבטיח היגיינה ונוחות מירבית לכל האורחים.

     אנימציות ופעילויות לבסוף, אבל אולי הכי חשוב, באלו פנסיון לכלבים מציע שפע של פעילויות ואנימציות מהנות לגורים האורחים שלהם! מטיולים יומיים ברחבי הפארק ועד לזמן משחק מאורגן עם גורים אחרים ממשקי בית שונים – תמיד קורה משהו מרגש בפנסיון לכלבים! בנוסף, כל הפעילויות מנוהלות על ידי אנשי צוות מנוסים שמבינים איך לשמור על כל גור בטוח תוך כדי כיף!

מסקנה

כשמגיע הזמן לשהות או חופשה הבאה של הגור שלך מחוץ לבית, שקלו להפקיד בידיו את שירותי טיפול הכלבים פנסיון באלו! בטיחות היא תמיד בראש סדר העדיפויות כאן – יש להם אנשי צוות מאומנים בהישג יד 24/7, כמו גם מצלמות במעגל סגור המנטרות את המתקן – בנוסף הם מספקים שפע של מקומות לינה נוחים ופעילויות מהנות כך שכולם יוכלו ליהנות מהנה! התקשר אליהם עוד היום אם אתה מחפש חוויה מדהימה עבור הגור שלך העונה!